Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Saturday, April 11, 2015

Bas Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang

Bismillahirrahmanirrahim...

(Dalam Bas Sani Ekspres)

Kali terakhir naik bas adalah tahun lepas.
Hari ini aku naik lagi sebab kereta tak muat.
Masa balik hari tu aku naik van jenazah, temankan Abah buat kali terakhir.
Kereta aku pula ditinggalkan di rumah abang di Rawang.
Teruja pula bila tengok ada power plug di tepi tempat letak kaki.
Maka tak perlu risau kehabisan bateri telefon.
Aku memang dah standby bawa powerbank, pinjam PakSoo punya. 
Risau kehabisan bateri telefon semasa dalam perjalanan.
Nampaknya lepas ni memang Sani Ekspres jadi pilihan aku untuk ulang alik balik kampung. 
Bas lain aku tak pasti ada sediakan kemudahan ini ataupun tidak.

No comments: