Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Saturday, October 5, 2013

Bacaan Terkini

Bismillahirrahmanirrahim...

Sejak dah mula bekerja ni, memang saya tak sempat nak ke kedai buku seperti masa cuti belajar dulu. Rindu betul dengan bau buku2 baru malah tempat lepak paling aman bagi saya selain masjid adalah perpustakaan. Tambah pula bila ditemani dengan kopi yang harum. Aduhai, terasa dunia aman damai sungguh. Saya tak perlukan barang2 berjenama untuk rasa gembira. Berilah saya sebuah buku dan secawan kopi, itu sudah memadai dan sangat menggembirakan hati ini. 

Beberapa hari lepas saya buat tempahan buku secara online di laman web MPH. 2 hari kemudian pesanan tiba di pejabat tetapi hanya semalam baru saya sempat mengambilnya.


Sebaik menghabiskan bacaan sedia ada iaitu A World Without Islam, buku2 ini adalah senarai bacaan berikutnya. 

No comments: