Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Wednesday, June 5, 2013

Saat Yang Ditunggu-tunggu

Bismillahirrahmanirrahim...

Ya, hari ini adalah saat yang ditunggu-tunggu selepas bertungkus lumus menyiapkan tesis sebelum ini. Tidak sabar rasanya untuk melepasi saat ini meskipun debaran tetap hadir di sudut hati. Hanya pasrah dengan segala usaha yang telah dilakukan sebelum ini agar ia membuahkan hasil pada hari ini. 

Sesi saya adalah pada sebelah petang tetapi sengaja saya hadir pada sebelah pagi untuk mendapatkan mood di samping melihat penyampaian teman-teman yang lain. Setidak-tidaknya dapat juga saya menebak bentuk soalan yang bakal dikemukakan oleh panel kepada saya kelak.

Malam tadi 3 stooges tiba di rumah saya sempena cuti sekolah. Sedikit ralat kerana tidak dapat meluangkan masa bersama mereka pada hari ini kerana yang utama perlu diutamakan jua. Jika ada kesempatan, insyaAllah akan bersama mereka sebaik tamat urusan di UTM pada hari ini.

Robbi yassir wala tua'ssir, robbi tammim bilkhoir. 

No comments: