Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Saturday, June 1, 2013

Draf Akhir

Bismillahirrahmanirrahim...

29 Mei 2013. Selepas beberapa minggu hidup tidak berapa menentu, akhirnya draf akhir tesis siap dicetak untuk dihantar kepada penyelia. Lega memang lega tetapi ia belum berakhir di situ kerana masih menunggu proses semakan dan viva pula. Apapun, saya bersyukur kerana setidak-tidaknya saya sudah mula nampak sedikit cahaya di penghujung jalan berbanding sebelum ini apabila saya terasa seperti teraba-raba di dalam kegelapan. Benarlah kata orang, semakin banyak yang kita pelajari, semakin banyak yang tidak kita ketahui. Menggambarkan betapa luasnya ilmu Allah ini sehingga tidak terjangkau dek minda manusia yang amat terbatas ini. 

Draf perlu dihantar kepada penyelia pada hari ini sebelum jam 2 petang. Lalu selesai mencetak draf, tanpa berlengah saya terus bertolak ke UTM dan sempat singgah untuk binding di Taman Melawati. Usai penghantaran, saya sempat makan tengahari bersama sahabat baik, Azlina@Arab, yang juga bertemu penyelia pada hari yang sama. Kemudian saya terus pulang ke rumah untuk merehatkan diri seketika sebelum meneruskan misi seterusnya. 

No comments: