Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Saturday, May 4, 2013

Hadiah Hari Lahir Ummi

Bismillahirrahmanirrahim...

3 Mei 2013 - Antara tarikh penting dalam hidup saya kerana ia adalah ulangtahun kelahiran Ummi. Tahun ini Ummi genap berusia 59 tahun. Saya hanya mengucapkannya kepada Ummi melalui WeChat sahaja pada pagi tadi.

Sebagai tanda syukur, sudah tentu saya ingin menghadiahkan sesuatu kepada Ummi tetapi seperti biasa, buntu memikirkan hadiah yang sesuai.

Mujur saya teringat perbualan bersama Ummi sebelum ini yang meluahkan keletihan menggosok pakaian Abah terutama jubah menggunakan seterika. Lalu saya putuskan untuk membeli garment steamer buat kegunaan Ummi. Oleh kerana kekangan waktu, saya hanya membelinya melalui laman web lazada sahaja dan penghantaran dibuat terus kepada Ummi. Semakan saya di sistem mereka sebentar tadi, tempahan sedang dalam proses dihantar ke Dungun dan saya jangka edaran akan dibuat esok. Saya harap hadiah tersebut akan tiba sebelum ketibaan saya ke kampung. Barulah seronok dan saya harap Ummi akan suka pilihan hadiah itu.





No comments: