Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Thursday, April 4, 2013

10k Langkah Sehari

Bismillahirrahmanirrahim...

Akhirnya, hari ini saya berjaya melepasi sasaran untuk berjalan melebihi 10 ribu langkah. Tambah bersemangat bila memakai kasut baru hehe. Pada mulanya memang malas juga tetapi saya terpaksa lawan perasaan itu.

Saya sebenarnya memang agak risau dengan tahap kecergasan diri semenjak asyik duduk sahaja menghadap tesis yang belum selesai. Salah sendiri juga kerana banyak bertangguh dengan pelbagai alasan huhu. Kini terpaksa benar-benar fokus demi untuk memastikan ia dapat dihantar pada awal bulan Mei.

Apapun, selepas ini saya nekad untuk kembali aktif mengeluarkan peluh pada setiap petang dan juga menyarung kembali baju renang yang juga sudah beberapa bulan tidak diusik. Kesihatan yang baik adalah satu perkara yang tiada galang gantinya.

Semoga saya terus istiqomah!




No comments: