Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Monday, March 25, 2013

Jom Menapak

Bismillahirrahmanirrahim...

Saya suka betul dengan apps 'Moves' yang baru dimuatturun dalam mobile ini. Senang nak semak jumlah langkah setiap hari. Sasaran saya lepas ini adalah minimum 8 ribu langkah sehari dan jika boleh mencecah 10 ribu langkah. Sebelum ini saya memang pernah terbaca kempen oleh Kementerian Kesihatan Malaysia supaya kita berjalan sekurang-kurangnya 10 ribu langkah setiap hari untuk kekal sihat dan cergas tetapi saya selalu terfikir, macamana nak kira bilangan langkah tu selain guna pedometer? Akhirnya, apps ini adalah jalan penyelesaiannya.

Perhatikan rekod bilangan langkah saya beberapa hari ini. Nampaknya masih gagal mencapai sasaran sepaturnya. Semoga lebih gigih lagi selepas ini demi kesihatan berpanjangan.






No comments: