Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Wednesday, March 20, 2013

Cuak

Bismillahirrahmanirrahim...

Orang bersalah memang akan rasa begini huhu. Penat dan mengantuk tapi mata enggan lena. Ini semua gara-gara perkembangan tesis yang sangat ketinggalan jauh dari perancangan. Aduhai saya rasa sangat cuak dan cuak jua.

Selepas ini memang saya kena beri tumpuan penuh dan fokus untuk menyiapkan tesis mengikut perancangan asal. Pecutan kena lebih laju untuk mengganti masa yang jauh ketinggalan itu. Banyak aktiviti terutama mengembara terpaksa saya tangguhkan buat sementara waktu demi menyempurnakan tugasan akhir sebagai seorang pelajar ini. Rasa tidak percaya yang semester ini adalah yang terakhir pun ada juga tapi inilah hakikat yang harus saya hadapi. Masa berlalu dan akan terus berlalu.

Ya Allah, berilah saya kekuatan untuk menyempurnakan tanggungjawab ini dengan sesempurna mungkin. Amin.

2 comments:

ju said...

Terus naik gear 5!

Gloria S said...

Adakah anda sedang mencari pinjaman? Kami menawarkan pinjaman yang dirancang untuk memenuhi keperluan kewangan dan peribadi anda Pinjaman perniagaan dengan skim kelulusan pinjaman cepat. Kami meminjam wang dari mereka yang memerlukan bantuan kewangan, kami memberi kredit kepada orang yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan. anda tidak perlu bimbang, kerana anda berada di tempat yang betul, saya menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi jika anda memerlukan pinjaman, saya ingin anda menghubungi saya di alamat e-mel ini: gloriasloancompany@gmail.com / Nombor whatspp: +16106341142
MAKLUMAT PERMOHONAN KREDIT YANG DIPERLUKAN:
1) Nama penuh: ............
2) Seks: .................
3) Umur: ........................
4) Negara: .................
5) Nombor Telefon: ........
6) Pekerjaan: ..............
7) Pendapatan: ......
8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
9) Tempoh pinjaman: ...............
10) Tujuan pinjaman: ...........