Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Sunday, February 3, 2013

Hatyai Aku Datang Lagi

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, petang tadi saya selamat tiba di LCCT bersama Abah Ummi dan MakTeh selepas berada di Hatyai sejak 1 Februari 2013. Satu percutian yang singkat tapi penuh makna buat saya. Ia kunjungan yang kedua buat saya dalam tempoh sebulan dan yang pertama buat Abah Ummi serta MakTeh. Keletihan memang jelas terpapar jelas di wajah kami namun saya puas kerana dapat memenuhi hajat membawa Abah Ummi berkelana ke bumi asing.

InshaAllah, kelak akan saya kongsikan perjalanan kembara kami pada kali ini yang juga menjadi pembuka tirai kembara bagi tahun 2013.

Malam ini pula usai solat Maghrib, saya membawa Abah Ummi berjumpa dengan cucu baru, Nur Izzani Aminah binti Shahrul Amin di Sri Gombak.




No comments: