Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Saturday, December 8, 2012

Kenapa Saya Tidak Kemaskini Blog

Bismillahirrahmanirrahim...
 
Kali terakhir saya cuba mengemaskini blog, saya terima mesej memaklumkan yang kuota gambar untuk blog ini telah penuh. Akhirnya entri tersebut diam sebagai draf sahaja. Saya sedang cuba mencari jalan untuk menyelesaikan masalah ini. Pasti ada jalannya cuma saya perlu memperuntukkan sedikit masa untuk mencarinya.
 
Buat masa sekarang, saya terpaksa meletakkan entri-entri baru di dalam folder draf sahaja sehingga jalan penyelesaian ditemui.
 
Aduhai, sabar sahajalah.

3 comments:

Ila Ramliey said...

aitttt... ada kuota ke???hoho

Carrie-Ma said...

Iya beb, aku ada print screen mesej yg aku dpt tu tapi xdapat nak share sbb xleh nak upload pic lagi kan huhu. Dah jumpa jln penyelesaiannya lps google sbb ramai juga yg ada masalah sama tapi belum sempat nak cuba buat lagi.

zainal tobiaq said...

Kalau ada jalan penyelesaian mohon maklum. Rupaxnya kita mengahadapi masalah yg sama. Jalan mudah bayar atau buat blog baru macam saya. Bila nak keluar lagi ?. SALAM