Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Wednesday, September 19, 2012

Rasa Utara Putrajaya

Bismillahirrahmanirrahim...

Dalam entri terdahulu, saya nyatakan yang saya sempat makan tengahari bersama teman-teman sebelum bergerak ke Yayasan Kepimpinan Perdana. Tempat yang menjadi pilihan kami adalah Restoran Rasa Utara yang berada di dalam bangunan Galeria, Presint 5, Putrajaya. Ini juga merupakan kali pertama saya berkunjung ke situ kerana sewaktu kunjungan saya ke Galeria sebelum ini, ia belum lagi beroperasi di situ.

Sebentar tadi sewaktu mengemaskini telefon bimbit, saya temui gambar hidangan yang saya nikmati iaitu set udang sambal petai. Set ini merupakan salah satu daripada set-set makan tengahari yang ditawarkan di situ. Oleh kerana saya dalam keadaan agak tergesa-gesa, saya tidak sempat untuk meneliti senarai set-set lain. Set yang saya pilih ini berharga RM16.90 termasuk air teh o limau ais. 




Harganya mungkin sedikit mahal tetapi saya berpuas hati dengan perkhidmatannya yang pantas malah rasa hidangan juga menepati selera saya. 

Justeru saya pasti akan ke situ lagi pada masa hadapan.


No comments: