Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Wednesday, August 22, 2012

Teman Sekampung Datang Beraya

Bismillahirrahmanirrahim...

22 Ogos 2012 - Asmawi dan keluarga datang beraya ke rumah saya.

Ia susulan pertemuan kami sewaktu iftor baru-baru ini.

Asmawi merupakan saudara saya di sebelah Abah merangkap teman seusia sejak zaman persekolahan rendah dan menengah.

Seronok rasanya apabila teman lama datang berkunjung.

Lebih seronok apabila mendapat tahu yang isteri Asmawi adalah sahabat baik kepada sahabat saya yang kini berada di Arab Saudi iaitu Syida.

Asmawi dan isteri kini menetap dan bertugas di Putrajaya.

Cuma sedikit tidak seronok apabila saya tidak sempat memasak untuk mereka kerana dihubungi oleh Asmawi 5 minit sebelum ketibaan mereka.

Silap saya juga kerana tidak bertanya kepada mereka lebih awal.

Harap mereka tidak serik untuk berkunjung ke rumah saya lagi.


No comments: