Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Sunday, April 22, 2012

Cuba Jaya

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, tepat jam 12 malam ini saya berjaya memuatturun aplikasi untuk mengemaskini blog daripada telefon bimbit. Ia mungkin satu perkara yang biasa bagi sesetengah orang tetapi ia satu pencapaian buat saya.

Di samping itu, ada cerita yang ingin saya kongsikan tentang pertemuan saya dengan 2 orang kenalan baru. Pertemuan yang memberi 1001 makna buat saya. InsyaAllah akan saya kongsikan dalam entri akan datang. Saya perlu tidur supaya dapat bangun lebih awal pada pagi esok.

Wassalam.

2 comments:

Uncle Lee said...

Hello Carrie-Ma, just busybody over. Noticed you staying at Balakong Jaya, Selangor. Dimana tempat ni?
I stayed at Subang Jaya in 1980.
You have a nice weekend.
Keep a song in your heart.
Lee.

Carrie-Ma said...

Uncle Lee,

Balakong Jaya is just nearby Serdang Lama or I think everybody would know Universiti Putra Malaysia (UPM). It's a new housing area.