Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Monday, November 21, 2011

Syabas Harimau Muda

Bismillahirrahmanirrahim...


Sepanjang pengamatan saya, rakyat Malaysia sering berbeza pendapat dalam soal politik namun ada satu soal yang mereka sepakat dan ia adalah bola sepak. Terus terang, saya bukan peminat sukan bola sepak namun apabila perlawanan malam ini melibatkan 'abang' dan 'adik', saya merasa teruja untuk mengikuti perkembangannya.

Pun begitu, saya hanya mengikuti perkembangan melalui kemaskini status teman-teman di FB sahaja kerana tidak sanggup mengalami sesak nafas sewaktu menontonnya. Cukuplah saya mendengar khabar daripada teman-teman yang tidak putus-putus memaklumkannya di FB. Jika tidak menonton pun, debaran itu dapat saya rasai, bayangkan jika saya menontonnya. Silap haribulan, bantuan CPR perlu diberikan terutama pada saat-saat genting.

Syukur, akhirnya emas menjadi milik Malaysia meskipun pelbagai berita disebarkan oleh media tentang suasana yang perlu dihadapi oleh pasukan Malaysia berdepan kerenah penonton Indonesia.

Sudah suratanNya, malam ini emas milik Malaysia.

Syabas wira-wira negara!

No comments: