Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Saturday, July 23, 2011

Yang Ditunggu Sudah Tiba

Bismillahirrahmanirrahim...



Ketibaan surat tawaran daripada UTM pada petang Jumaat benar-benar menggembirakan saya kerana ia adalah sesuatu yang sememangnya saya nantikan. Makluman tentang penerimaan untuk memasuki UTM sudah saya ketahui lebih awal daripada semakan secara atas talian tetapi ketibaan surat ini amat saya perlukan untuk membolehkan proses seterusnya dilaksanakan dengan segera. Selepas ini, saya perlu mendapatkan surat pelepasan cuti belajar daripada Jabatan Perkhidmatan Awam dan membuat pemeriksaan kesihatan. Mujur juga saya sudah meminta bantuan teman yang bertugas di HKL untuk tujuan tersebut.

2 minggu kebelakangan ini saya akui begitu tertekan dengan tuntutan kerja yang semakin mendesak malah tumpuan saya kepada kerja juga semakin terganggu dan keinginan untuk memasuki alam akademik semakin membuak-buak. Justeru,  saya merasa sangat lega dengan ketibaan surat tersebut dan beban di kepala terasa sedikit ringan. Namun saya cuba sedaya mungkin untuk menyelesaikan tugas yang telah diamanahkan dengan sebaiknya sebelum menyambung pelajaran. Sebolehnya saya cuba mengelak untuk meninggalkan nama buruk setelah saya meninggalkan tempat kerja sekarang.

Syukur laluan saya untuk 'berehat' sebentar dari kesibukan urusan kerja dipermudahkanNya. Alhamdulillah.

No comments: