Projek Pembinaan Surau An-Nur

Projek Pembinaan Surau An-Nur

Rakan Seperjuangan

Friday, December 31, 2010

PakSoo

Bismillahirrahmanirrahim...

29 Disember 2010. Ulangtahun kelahiran ke-24 PakSoo, gelaran oleh anak-anak saudara kepada adik lelaki bongsu saya. Saya pula memanggil dia dengan gelaran 'adik'.

Walaupun PakSoo telah dewasa, dia tetap adik kecil yang pernah saya dukung dan membahasakan dirinya 'aya' (ringkasan saya) di mata saya. Kak Imah doakan semoga adik sentiasa dalam rahmatNya jua dan semoga kejayaan sentiasa mengiringi langkah adik. InsyaAllah, Kak Imah akan sentiasa di sisi adik sebagai seorang kakak.

Sebagai tanda kasih, saya belanja adik makan di Secret Recipe Alamanda.

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Yang diraikan

Adik punya

Saya punya :)

No comments: